4 храни, които ще снабдят организма ви с фолиева киселина

Авокадото е ценен източник на фолиева киселина, калий, желязо, цинк, магнезий, витамини А, Е, В1, В2, В6. В 100 грама се съдържат 218 калории.

Освен това то осигурява на организма протеини в количество, което спокойно може да замести сиренето в дневното хранене на човека. Ето защо е много важно за всяка бременна жена. Както и за тези от вас, които се опитват да заченат.

Яйца

В състава на яйцата има витамини А, D, В2, В12, фолиева киселина. Минералното съдържание на яйцата е представено от желязо, фосфор, калций, натрий, калий, магнезий, сяра, хлор и други. Когато сте бременна, ги консумирайте винаги перфектно сготвени.

Леща

Освен на фолиева киселина, зърненото растение е много полезно заради фибрите, които съдържа.

Брюкселско зеле

За бъдещите майки се препоръчва включването на брюкселското зеле в диетата, защото е страхотен източник на фолиева киселина. Тя е необходима за правилното изграждане на нервната система и намалява риска от вродени дефекти при децата.

Бебе / Бременност

Причини и симптоми на предродилна депресия

Пpeнaтaлнaтa дeпpecия мoжe дa бъдe peзyлтaт oт cъчeтaниeтo нa eмoциoнaлни, физиoлoгични и eкoлoгични фaктopи. Hякoи oт тяx ca следните: Гecтaциoнeн диaбeт Eндoкpинни нapyшeния Heплaниpaнa

Колко кафе да пия през бременността?

Кафето е полезно заради своите антиоксиданти, но всичко се свежда до 1 чаша на ден. Изследванията показват, че повече от 200 мг кофеин в чист вариант се свързва с повишен риск от аборти.

Защо малините са полезни за бременната

200 грама малини осигуряват дневната доза от Витамин С. Макар и в по-малки количества малините съдържат и други витамини. Това са бетакаротин, Витамин В1, Витамин В2 и Витамин В9.

Подути крака през бременността? Обърнете внимание на хранителния си режим

Храната е една от важните предпоставки за поддържането на добро здраве, правилно кръвообращение и предпазване от развитието на заболявания, които поразяват долните крайници.

Най-полезните ядки за бременната са бадеми и кашу

Най-полезните ядки за бременните и кърмещи жени са бадемите и кашуто. Те имат високо съдържание на магнезии, който е важен за развитието на скелета и правилното функциониране на мускулите и нервите.

Проследяване на бременност при жени със захарен диабет

За състоянието на жената през периода на бременноста от първостепенно значение е промяната в хормоните. През първия триместър под въздействието на естрогените и прогестерона чувствителността на

Този уебсайт или инструменти на трети страни може да използват "бисквитки", които са необходими за функциалността им и са необходими за постигане на целите, илюстрирани в политиката за бисквитките. С натискането на бутона "Приемам" вие се съгласявате с използването им.