Принц Хари и Меган Маркъл предприеха важна крачка към възстановяването на публичния си имидж, като наеха експерт по стратегическа комуникация.
След редица противоречиви събития, които разклатиха репутацията им, херцозите на Съсекс решиха да преструктурират своя екип и да изградят по-ефективна организационна система.
В основата на новия подход е назначението на Мередит Кендъл Мейнс, която ще ръководи новосформиран екип от 11 души. С това те показват стремеж към по-ясна йерархия и разпределение на отговорностите. Модел, наподобяващ традиционната структура на британското кралско семейство.
Сред ключовите приоритети на принц Хари е била и смяната на комуникационния подход. Осъзнал, че работата с холивудски PR агенти не носи желания ефект, той се е обърнал към специалисти от Великобритания – хора, които разбират по-добре културния контекст и обществения пейзаж на страната.
За да задържат най-добрите професионалисти и да намалят текучеството, всички старши членове на екипа ще получават шестцифрени възнаграждения. Очаква се това да внесе стабилност и дългосрочност в управлението на публичния им образ.
Новият екип ще работи не само по възстановяването на позициите на Хари във Великобритания, но и по развитието на нови бизнес начинания. Също така се предвижда разширяване на проектите на Меган, които се превърнаха в централен фокус за двойката след напускането на кралските им задължения. Целта им е да възстановят общественото доверие и да се дистанцират от скандалите и негативната медийна среда, които ги съпътстват в последните години.
В опит да смекчи общественото мнение, Меган реши да покаже по-лична страна от семейния живот. В социалните мрежи се появи трогателно видео с дъщеря им Лилибет, облечена в пчеларски костюм. Кадрите запечатаха как двете заедно се отправят към пчелните кошери, облечени в еднакви бели тоалети. Това беше и първият път, в който лицето на Лилибет се вижда толкова ясно. Моментът предизвика бурна реакция сред феновете.
Въпреки усилията си да гради позитивен имидж, Меган се оказа замесена в напрежение с британския Vogue. Изтекла информация разкрива, че отношенията й с тогавашния главен редактор Едуард Енинфул са се влошили покрай неосъществена фотосесия за корица през 2022 г. Според източници, херцогинята е имала редица изисквания, които редакторският екип е счел за прекалено амбициозни и неосъществими. Сред тях са били пълен контрол над снимките, текстовете, избора на фотограф и глобално медийно присъствие.
В опит да заобиколи пречките, Меган се свързала директно с Ана Уинтур – легендарния редактор на американския Vogue, чрез Zoom разговор. Въпреки това, Уинтур не проявила интерес, тъй като изданието вече било ангажирало Серина Уилямс за корица в този период. Разногласията с Енинфул обтегнали отношенията дотолкова, че проектът бил изцяло изоставен.
Коментари (0)
Вашият коментар