Напишете дума/думи за търсене

4 начина да спите по-добре през бременността

Вие сте толкова уморена и всичко, което искате, е необезпокоявана нощ, в която да поспите. Какво ви спира? Истината е, че през бременността тази задача става малко по-трудна, поради ред причини. Вижте 10 трика, които ще ви помогнат да се справите с неспокойния сън през деветте месеца.

1. Пропуснете късното хапване.

Да, знаем, че бебето може и да е гладно, но ограничете храната до 2 часа преди лягане. Консумацията й непосредствено преди да си легнете може да доведе до топли вълни и дискомфорт в стомаха.

2. Постарайте се да спите по гръб.

Така няма да притискате пикочния мехур, който и без това в момента понася достатъчно напрежение и ви кара да ставате често нощем, за да ходите до тоалетна.

3. Осигурете си възглавница за бременни.

Така ще подпрете коремчето си и ще създадете комфорт както на себе си, така и на своето бебе. При това положение ще ви бъде далеч по-лесно да спите непробудно.

4. Ограничете телевизията и електронните устройства 1 час преди лягане.

Позволете на мозъка си да се настрои на вълна "сън". Избягвайте да гледате телевизия или да четете новини преди лягане. Същото се отнася и за използването на социалните мрежи.

Информацията, която несъзнателно приемате чрез всички тези неща, ангажира ума ви и ви пречи да се отпуснете и унесете. Не е чудно, че след това сънувате нещата, които сте гледала точно преди да заспите.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ