Напишете дума/думи за търсене

Теглото на жената влияе на зачеването

Жена, която иска да има бебе, трябва да следи дали има редовна менструация

Ако интервалите между менструациите са различни всеки месец, означава, че продължителността на цикъла ви варира. Проследявайки тази информация в женския календар, може по-добре да предвидите кога е вероятно да сте в овулация - времето, когато яйчниците освобождават яйцеклетка. В търговската мрежа се предлагат и тестове за целта. С тяхна помощ също може да следите най-плодовите си дни от месеца.

Яйцеклетката на жената е плодородна само 12 до 24 часа след формирането й. Сперматозоидите на мъжа обаче може да оцелеят в тялото на жената до пет дни. Жените с редовен цикъл овулират около две седмици преди датата на менструацията. По-трудно е да се предскаже овулация при дами с нередовен цикъл, но обикновено това се случва 12 до 16 дни преди началото на следващата ви менструация.
установили, че резултатите са много различни и неточни.

Има много митове за бременността и разкази на възрастни жени за зачеването. Например няма доказателства, че половата позиция ще повлияе на шансовете на двойката да има бебе, нито за това , че жената, лежаща по гръб за известно време след секс, увеличава шансовете си за зачеване.

Теглото също може да повлияе на забременяването. Наднорменото или поднорменото може да намалят тези шансове. Изследванията показват, че на жена с наднормено тегло може да и отнеме два пъти повече време, за да забременее, отколкото на жена, чийто индекс на телесна маса (ИТМ) се счита за нормално тегло. Същото важи и за жените с поднормено тегло при тях пък времето за зачеване може да се удължи четири пъти повече.

СНИМКИ: Unsplash
СНИМКИ: Unsplash

Тези, които са с поднормено, с ИТМ по-малко от 18, може да не получават редовни менструации или да нямат овулацията, което също пречи на способността им да забременеят.
Въпреки че може да няма конкретна диета за бременност, консумирането на разнообразни здравословни храни богати на калций, протеини и желязо, може да помогне да подготвите тялото си за бременност, като му се осигурите достатъчно запаси от полезни хранителни вещества.

Поради тази причина е добре да хапвате разнообразни плодове и зеленчуци, постни протеини, пълнозърнести храни, млечни продукти и здравословни източници на мазнини. Изберете здравословно хранене, избягвайте полуфабрикати и преработени храни.

Когато се опитвате да забременеете, яжте по-малки количества риби с високо съдържание на живак, като меч, акула и скумрия. Той може да се натрупва в кръвта ви, което влияе върху развитието на бебето.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ